بگذر ز من ای آشنا...

 

 

بگذر ز من ای آشنااااا چون از تو من دیگر گذشتممممم

دیگر تو هم بیگانه شوووووو چون دییییگران با سرگذشتممممم

میخواهم عشقت    در دل بمیرد

میخواهم تا دیگررررررر در سررررررر یادت پایان گیردددددد

بگذر ز من ای آشنااااا چون از تو من دیگر گذشتممممم

دیگر تو هم بیگانه شووووو با دیگران با سرگذشتمممم

هر عشقی میمیردددد خاموشی میگیردددد عشق تو نمیمیرددددد

باور کن بعد از تووووودیگری در قلبمممم جایت را نمیگیردددد

هر عشقی میمیرددد خاموشی میگیرددد عشق تو نمیمیردددد

باور کننن بعد ازززز توووو دیگری در قلبمممم جایت را نمیگیرددد.....

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 24 فروردين 1397برچسب:, | 23:28 | نویسنده : محدثه |